فکر می کنید کار کردن در یک استارتاپ چقدر جذاب است؟

فکر می­کنید کار کردن در یک استارتاپ چقدر جذاب است؟

افراد زیادی حاضرند شغل با ثبات خود را رها کنند تا صاحب ایده و استارتاپ خودشان باشند، اما برای وارد شدن به این راه لطفا اول روحیه و انتظارات شغلی خود را بشناسید. اشتغال در شرکت های بزرگ بسیار متفاوت است از فرصت ها و تهدید هایی که در استارتاپ پیش روی شماست. قبل از هر کاری مزایا و معایب این حوزه رو بشناسید، یا بهتر بگویم انعطاف و توانایی هایتان را به خوبی محک بزنید.

با تغییرات راحت باشید، در استارتاپ خبری از دستور العمل های پیچیده و محدود کننده نیست، توانایی های خودتان را بشناسید و نسبت به شرایط از آن ها استفاده کنید، می دانیم که این تغییرات برای هر کسی خوشایند نیست اما برای کار کردن در استارتاپ باید با چنین تغییراتی راحت باشید و آن هارا با آغوش باز بپزیرید.

استخدام در استارتاپ ها راحت تر است، ورود شما بر اساس توانایی هایتان سریع و آسان اتفاق می افتد، در استارتاپ خبری از گزینش و فرم های بلند بالای استخدامی نیست اما فراموش نکنید، صداقت داشتن در بیان توانایی هایتان از اوجب واجبات است.

انعطاف پذیر باشید، هیچ  قطعیتی در کار نیست، لطفا تصورات خود را از مفهوم کار سنتی برای همیشه دور بیندازید و قبل از ورود به استارتاپ مطمئن باشید که سرما نمی خورید یا قبل از قرارهای مهم کارهای ضروری شخصی برایتان پیش نمی آید و قرار نیست که مرخصی بروید، به همین سختی! و خودتان را برای کارهای وقت و بی وقت در کنار کسانی که مانند خانواده تان در تمام خوشی ها، مشکلات، موفقیت ها، شکست ها، بی خوابی ها، بازی ها و تمام رویاهایتان در کنارتان هستندآماده کنید. به لغت خانواده توجه کردید؟

اعضای یک خانواده‌، لطفا همین الان به این سوال پاسخ دهید که در ۲۴ ساعت شبانه روز چند ساعت را با خانواده سپری می­کنید؟

حالا عدد مورد نظرتان را ۲ برابر کنید و مطمئن باشید در استارتاپ ساعت هایی زیادی را در کنار دوستانی سپری می کنید که رابطه عاطفیتان باهم، چیزی کمتر از امنیت و مهر خانواده ندارد و در آخر منتظر یک دامنه­ی بزرگ ارتباطی باشید، در فضای استارتاپی این جمله را خیلی زود تجربه می کنید.

 نوشته شده توسط نازنین معتضدی