فراموش نکنید، پیگیری، پیگیری و پیگیری
هیچ سرمایه گذاری سودآور بدون ریسک نیست.
برای دیگران مربی و به دنبال یک مربی برای خود باشید.
همیشه درحال مذاکره هستید.
اگر خود را دانا بدانید، هیچگاه فرد موفقی در تخصص خود نمی شوید.
کمتر صحبت کنید، بیشتر عمل کنید، و اعمالتان را با صدای بلند به زبان آورید.
نایت ماسسترسون
مدیر بازاریابی Maple Holistics
همیشه رقبای خود را زیر نظر داشته باشید
دیمین باکستون
مدیر Midas Creative
از دیگران بپرسید چه کاری میتوانید برای آنها انجام دهید، نه آنکه آنها چه کاری میتوانند برای شما انجام دهند، بخصوص زمانی که در شبکه سازی شرکت میکنید.
در هنگام صحبت با مشتریانتان، ابتدا به آنها گوش دهید سپس صحبت کنید.
داوطلب شرکت در کلاسها باشید، مهارتهای بیشتری کسب کنید و یک دانش آموز ثابت در زندگی باشید.
بت لارنس
رئیس و مدیر عامل شرکت Beth Lawrence LLC
نگران اشتباه کردن نباشید.
ایجاد رابطه با دیگران برای موفقیت کسب و کار شما ضروری است.
بهترین راه حل برای مشکل شما، مشتری است.
ماریا فلیپنکو
مدیر بازاریابی actiTIME
سنجش اعتبار (تحقیقات بازار) همیشه پیش از اجرای طرح انجام میشود.
برای موفقیت، از افرادی که پیش از شما موفق شدهاند کمک بگیرید.
بر روی آنچیزی که میخواهید تمرکز کنید و تا رسیدن به آن دست از تلاش بر ندارید.
شما میدانید برای رسیدن به موفقیت باید چه کاری انجام دهید، پس تنها کاری که باید انجام دهید این است که در همان جهت گام بردارید.
دیوید لین
بنیانگذار Client Acquisition Lab
وجه تمایز خود در مقابل را پیدا و برآن تمرکز کنید.
کن آنگر
رئیس CHARGE
بزرگترین خطر، انتظار است.
برای رشد کردن همانند یک رهبر، باید ذهنیت باز و فراگیری داشته باشید.
استخدام افراد متخصص و اطمینان از یادگیری آنها، بررسی فرآیندها و ایجاد یک محیط برای پیشرفت پروژه (اکسل و …).
استفاده از اوقات بیکاری برای حل مسائل دیگری که وجود دارد.
جان منصور
مدیرعامل و موسس B4
در زمان زندگی کنید، بر روی کار خود تمرکز داشته و به یاد داشته باشید که افکار شما مثبت باقی ماند.
کِوین پاتریک
مالک و موسس Kevin Patrick Law LLC
منبع:Medium