رویداد استارتاپی “تیک آف” در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد

رویداد “تیک آف” با همکاری شتابدهنده کارآفرینی تیک و دانشگاه صنعتی برگزار شد.

بزرگترین  رویداد استارتاپی دانشجویی غرب کشور تحت عنوان “تیک آف” از سوی شتابدهنده کارآفرینی تیک با همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه در ساختمان انرژی دانشگاه صنعتی با حضور پر شور بیش از ۲۰۰ نفر از علاقه مندان حوزه استارتاپ برگزار گردید.

شتابدهنده کارآفرینی تیک در راستای فرهنگ سازی و فعال نمودن اکوسیستم استارتاپی استان کرمانشاه اقدام به برگزاری مجموعه رویدادهای استارتاپی تحت عنوان “تیک آف” با فرمت ایده شو نموده است.
این رویداد با هدف تقویت روحیه ایده‌پردازی، ترویج گفتمان کارآفرینی و استارتاپی و تغییر مسیر دانشجویان استان از مسیر مدرگ گرایی به مهارت گرایی با تکیه بر توانمندی‌های بالقوه دانشجویان دانشگاه های استان کرمانشاه‌ برگزار می گردد.

رویداد تیک آف با حضور ریاست و معاونین دانشگاه صنعتی، نمایندگان شتابدهنده تیک و پارک علم و فناوری برگزار گردید و از سوی دانشجویان این دانشگاه جهت شرکت در مرحله ارائه ایده  استارتاپی و همچنین حضور در بخش عمومی این رویداد با استقبال پر شوری مواجه شد.

این رویداد در۳ بخش برگزار گردید، در بخش اول به آموزش شرکت‌کنندگان از طریق انتقال تجربه توسط منتور متخصص حوزه استارتاپ در زمینه‌های استارتاپی پرداخته شد.

بخش دوم به شکل گیمیفیکیشن برگزار شد که با استقبال بالایی از سوی شرکت کنندگان مواجه  شد که هدف از آن تعامل و پیدا کردن اشتراکات افراد و مهارت های دانشجویان و شرکت کنندگان رویداد تیک آف بود.

در بخش سوم این رویداد، تیم ها با مدل ارائه آسانسوری (Elevator Pitch) ایده خود را به هیات داوران و حضار در ۳۰ ثانیه ارائه کردند.

در بخش مسابقه ۳۰ ایده توسط دانشجویان این دانشگاه ثبت گردید که پس از ارائه، به علت استقبال از این بخش هیات داوران تصمیم گرفتند که پس از بررسی های دقیق ظرف ۲ هفته آینده ایده های برتر انتخاب و اعلام شوند.

از سوی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به ۱۰ ایده برتر جوایزی اهدا خواهد شد و همچنین شتابدهنده کارافرینی تیک ایده های منتخب را پذیرش و تحت حمایت قرار خواهد داد.

رویداد تیک آف در ۴ ساعت خلاق و پر انرژی در یک فضای دوستانه و تعاملی برگزار شد.

مجموعه رویدادهای تیک آف با همکاری دانشگاه های برتر استان طبق زمان بندی مقرر در حال برگزاری می باشد.

سایر دانشگاه های استان که تا کنون برای شرکت در این رویداد استارتاپی شرکت نکرده اند می توانند جهت برگزاری رویداد تیک آف با دانشگاه مورد نظرشان به آدرس www.ticacc.ir  مراجعه نمایند.